Äntligen...

Nu jävlar är det snart söndag. Då blir jag sambo för gott. Shit. Idag är min sista som jag bara har mig själv att bry mig om. Men, allt det där som att spela TV-spel, äta pizza och dricka vin kan kvitta nu! Jag har det bra, och det kommer att bli så suveränt! Är den lyckligaste mannen i världen just nu! Tack Jenny för det! Idag fick jag förhoppningsvis ett positivt besked från min chef... Ett mail damp ner. Hon vill prata framtid med mig den 9/2. Håll nu för fan tummarna att Borås eller Halmstadbutiken blir min. Vill ju veta vart vi hamnar... I morgon fredag åker jag upp till Strömstad. Fest på lördag. Hummerfest! Yey! Tyvärr har Pancake fått ny dundermedicin mot sina ögon, så hon måste vara nykter. Tråkigt för henne. Men då kan jag gå All in! Gissa vem som blir co-driver på söndag! Hehe (fy mig som skrattar)! Sedan på söndag blir det ev en tripp in till Nordstan i Götet för att dumpa lite varor till Alex kund på Lagerhaus. Fan... Kan inte säga det för många ggr... Men jag ÄR världens lyckligaste man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0