Bakis...

Bästa fyllorna får man på måndagar. Igår kväll blev det sammankomst på Park i Strömstad. För er som inte vet vad Park är, så kan jag berätta, att det är där man kan käka en bit mat, ta en öl och titta på bio i samma lokal! Gillar affärsidén! Två öl med min Pancake och hennes väninna senare ramlar vi in på nästa grymma uteställe. Kontoret. De stänger 0100 på måndagar! Inte illa. Det visades hockey på Kontoret. Små kronorna. Men hockey dock. Totalt ointressant om ni frågar mig. Lullade hem framåt ett snåret. Hjärtat skulle upp tidigt till sitt jobb. Det borde vara kriminellt att vakna kl 0600. Man är ju medvetslös! Men å andra sidan är sovmorgon för spädbarn... Ikväll vankas det bio med Jenny och hennes Pippi. Änglagård 3 står på menyn. Man kan undra om det kommer att finnas smulor på min stol... Kan förövrigt berätta att jag har flyttat min bil två rutor till vänster idag för att slippa böter. Jag är en sån jävla tolla! Ha dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0