Barnafödande...

Ni kvinnor som har fött barn... Eloge! Jag upplever just nu smärta som säkert kan reffereras till barnafödande. Skjut mig gärna i munnen den som vill. Att gå nedför trappor är ingen barnlek ska ni veta. Självförvållat!? Visst. Men vad gör man inte för att bli mer tränad än Hasse Brontén. I ärlighetens namn så är det mest för den kommande fotbollscupen i Nittorps ishall den 14/1. Vill ju inte vara helt dekis direkt. Nu är jag ju för gammal för att röra på mig i onödan när jag sparkar boll. Det finns alltid någon yngre junior som inte fattar att han är trött. Låt dem springa istället! I morgon bär det av till Norge. Har just provat min nyinköpta slirre som min blivande sambo/fru/mamma till framtida barn så snällt knytit åt mig. Stort tack hjärtat! 32 år gammal och aldrig lärt mig knyta en slipsknut. Man blir ledsen. Vi ska åka ganska tidigt i morgon för att sedan stanna tills söndag morgon. Då blir det 30 mil till Strömstad, och sedan ytterligare 30 mil hem till Halmstad. Köra bil är ju kul. Fick förövrigt inte kneget på ICA. Men tur är väl det. Skulle nog inte trivas med uppgifterna hur mycket pengar de än slänger till mig. Trivs ju på Lagerhaus. Får hoppas på att det kommer en lucka så jag slipper gå tillbaka till Å. Har ju fortfarande mycket att lära av min chef där. Trivs med henne. Men jag och Å går ju inte åt samma håll. Dammode är ju inte min grej. Men vi får se. Det löser sig säkert.

Beam me up Scotty!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej min son, du vet inte vad det är att föda barn, det lovar jag. Hade män fött barn så hade det inte behövts några preventivmedel i världen, för det hade bara blivit ett i familjen.

Lite träningsvärk är en droppe i havet mot att föda barn =), men du är ju man och vi kvinnor kan inte förvänta oss annat vid lite smärta =).



Hoppas ni har det bra i Norge. Här hemma regnar det och är dödens tråkigt väder, men det är ju ganska skönt det med då kan jag titta på alla filmer jag inte sett som samlar damm i bokhyllan.



Kör nu lugnt när ni åker hem. Ska hälsa från Rosa som gillar sitt liv under "din" stuga. Rådjur, Puh och katterna skickar oxå en hälsning.

Kram min goe son.

2011-01-08 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0