Måndagar...

Vad ska man säga... Död åt måndagar! Idag har jag och kommunistan inte gjort många knop.... Har mycket i skallen. Hon har en ny tatuering att skylla på. Jag var som alltid värst. Idag skulle jag tvätta. Det gick åt hökaröven. Har tappat bort tvättnyckeln. Illa. För min tvättkorg ber om att bli fixad. Vad kan man säga... HOLD YOUR HORSES JÄVLA TVÄTTKORG! Du lär finnas kvar i morgon... Payday i morgon, det betyder mammas scans idag. Vilket är inte helt fel. Nu har jag även rakat mig. Såg ut som sju svåra år + ett nödår. Illa. Har haft tankarna lååångt bortom rakning och middag. Mina tankar kretsar kring mitt hjärta... Jenny. Det bästa som hänt mig. Vet att du läser. Så lika bra att berätta. I´m sold! Disken är iaf gjord. Hittade en del konstiga saker som växte mellan tallrikarna. Hm... Grönt är skönt. Kanske borde ta tag i det oftare. Men som sagt. Har haft annat att tänka på. I morgon är det tisdag. Då lär jag få gå till hyresvärden och fråga om de hittat min tvättnyckel i låset. Vilket kan vara fullt möjligt! Kan ju alltid skylla på stackars Måns som jag hyr av. Han kan ju rent av glömt att ge mig nyckel... Fy, jag är en dålig människa... Vill bara säga att jag har alla hemma för de som undrar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min son. Mamma läser oxå =). Bli bara inte som din morbror. När han bodde i sin etta i Borås så växte det grön både i kök och badrum. Allt porslin han ägde och det var inte lite låg i blöt i badkaret, det som inte hunnit ned där stod på hela diskbänken. Japp tog honom halv dag att diska upp medan jag och Åsa då bara flickvän städade åt honom. Han fick själv göra i ordning sitt badkar och sin disk. Suck, ungkarlar.....män är inte gjorda för att bo ensamma. Hoppas det blir skönt när Jenny flyttar ned. Ok nycklar och slarva bort ligger i våra (Bertilssons) gener. Har alltid problem hitta nycklar därav nyckelskåp, men man skall ju som sagt komma ihåg att hänga in dem där oxå...=). Nu skall jag försöka mig på att arbeta lite. Glömt glasögon hemma och fått ta till reserverna och tyvärr är de inte gjorda för mina nuvarande ögon....så hela dataskärmen luta, plus svårigheter att se. Japp sånt är det med ögon och glömska....(tror du det kan vara demens som satt in =). Kram.

2011-01-25 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0