Norge tur o retur...

Då har man haft sina 10 dagar ledigt. Nu är jag fyll av energi! Har tillbringat all ledighet tillsammans med min underbara Jenny. Tack för att du förgyller mina dagar! I fredags var vi uppe i norska fjällen. Geilo. Jennys bästa vän skulle gifta sig. Norskt bröllop är inte att leka med ska ni veta. Festen till ära hade jag till och med införskaffat mig en rosa slips. Snyggt värre. Den matchade iaf mina kalsonger och Jennys tunika! Bröllopet hölls uppe i skidbacken i en skidstuga. Lift upp. Lift ner. Tur man älskar höjder och snö. För det var mycket av båda. Festen i sig var kanon. Polska öl och GT! Grymt. Fick dock hålla inne på ölen då jag skulle köra hem från Norge på söndagen. Jenny däremot körde all-in med alla Goa norrmän! Själv lyckades jag med bedriften att gå runt med gylfen öppen efter toabesök. Två ggr. Bra jobbat...!

Kommentarer
Postat av: Jensa

Tack själv för att du finns vännen..

Älskar dig min prins.. Du är bäst!!

2011-01-10 @ 21:57:48
URL: http://jennymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0