Skjut mig någon...

Just nu har jag modern av alla träningvärkar. En timmas löpning igår efter 4 månaders uppehåll. Man tror ju att man är någon jävla stålman och inte behöver stretcha efteråt... Eller hur. Nu får man lida i en vecka för det. Tack så jävla mycket Bertilsson! Men man ska inte gnälla. Det lär vara satans mycket värre i morgon. Bio igår. Änglagård 3. Fick lite Smala Sussie flashback när det kommer upp en kille på scenen och hälsar alla välkomna till bion, för att sedan be alla ta med sitt skräp ut. Dagens ord är Landet. Filmen för övrigt var över förväntat. Inte i samma klass som Rambo - First Blood. Men mitt damsällskap somnade inte, så det var ett gott tecken. Eller så kanske det berodde på att jag satt och blåste henne i örat hela tiden... Idag blir det tvätt. Jag ska mest titta på. Men tvätt blir det. Kanske en tur upp till Nordby för att införskaffa mig en slirre till bröllopet på lördag. Hatar slips. Hatar att behöva köpa slips ännu mer. Men man får se den ljusa sidan. Det är ju inte MITT bröllop tack och lov! Live long and Prosper!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vet du ju inte än.. Det KAN vara ditt bröllop.. Den som lever får se..;)

2011-01-05 @ 09:26:39
URL: http://jennymalm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej min son. Inte ditt bröllop synd för hade varit kul att få använda galadressen =). Ok har förstått att du inte kommit på att åldern tar ut sin rätt. Gamla gubbar skall inte ut och springa och absolut inte glömma stretcha. Han med stort H, har sträckt sig......inte för jag vet på vad men kanske glömde stretcha efter något. Roligt du har en egen blogg....vet inte om jag skall skaffa en....kan ju få kommentarer från sådana man inte vill ha från.....släkten du vet som är värst. Kram sköt om dig.

2011-01-05 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0