Sova...

Uppenbart är sova för spädbarn och pensionärer... Vaknade 03:30. Lögnt i helvete att somna om. Men det sägs att man är som mest kreativ så tidigt på morgonen. Eller hur. Man är ju ta mig fan helt död. Igår hade jag mitt första utvecklingssamtal som chef. Det kändes som att det gick bra. Alltid skönt att få och ge energi till sina medarbetare. Idag har jag samtal nr 2. Ska bli intressant. Sedan har det ju hänt så mycket annat. L i Borås har blivit ledigt! Min chef mailade om sa att hon vill ha ett möte om min framtid på L... Underbart! Vore ju klockrent om jag får Borås. Närmre till mitt kära Månstads IF, min familj och även mina vänner. Sedan blir en ny stad för min älskade Jenny! En gemensam lägenhet. Ett gemensam liv! Jennny... Du är mitt allt! Älskar dig så mycket...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min son, bara pensionärer och barnungar som få sova en hel natt.

Ja vad skönt det skulle vara att ha dig i närheten. Roligare och tryggare både på ena och andra sättet. Håller alla tummar, tår och mer att du får det jobbet. Kul oxå för Jenny komma till ny miljö och kanske lite lättare för henne hitta jobb.

Ha det nu gott, skall försöka jobba lite till, har feber, värk i kroppen och förkylning, blir åka hem tidigare idag. Skall bara orka till kl 2. Kram.

2011-01-19 @ 10:19:02
Postat av: Jenny

Älskar dig med min prins.. :)

Ska bli riktigt spänannde att börja ett "nytt" liv tillsammans med dig..

Vi kommer få det bra jag o du..

Hoppas du sover bättre inatt då..

Puss pårej!!

2011-01-19 @ 17:52:39
URL: http://jennymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0