Too much time...

Jahopp... Tydligen har jag för mycket tid iom att jag startar en blogg. Eller ska man bara inse att man är trendig som har en blogg? Har ju alltid gillat att skriva och prata om mig själv. Är ganska duktig på det!
Sitter i vilket fall som helst själv i Strömstad just nu. Min Pancake är på jobbet.
Jag hade som mål i dag att ge mig ut att springa. Det gick åt hökaröven. Varför göra saker idag när man kan skjuta upp det till morgondagen?! Istället sitter jag och och dämpar min träningsångest med chips och en film på en döfrän tjockistv! Den nya Predatorrullen visas. Hade nog funkat bättre på min platt-tv och hemmabiosystem. Men man få helt enkelt ta seden dit man kommer.
Borde gå ner och flytta på min bil. P-böter är inte rockigt. Fick ju tre förra månaden. Det suger.
2 timmar kvar till hjärtat slutar. Då blir det lyxmat!

Live long and prosper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0