Tur och retur...

Strömstad tur och retur... Stina var snäll mot mig och lät mig sluta 40 minuter tidigare i lördags. Skönt, då fick jag mer tid med mitt hjärta. Var uppe i Strömstad från lördag till söndag. Bästa lördagen i mitt liv. Tack för att du finns bästa Jenny. Vi åt räkor och myste till handbollen. Det var verkligen ömsesidig mys till handbollen. Sport är en viktig del i fröken Malms liv. Man har svårt att mäta sig med hennes intresse... Eller kanske inte. Söndags tillbringade vi på Strömstads pizzeria. Wow säger jag bara, vilken jävla kebab de har! Ingen av oss var bakis, så tro inget annat. Fick med mig en del saker med mig hem från Jenny. En stor sackosäck t ex. Stor och grön med Fredagsmys skrivet över den... Den machar inte dirket min TV och Xbox. Men vad gör det! Nästa helg blir jag sambo. Jenny kommer äntligen. Hur mycket jag än trvs i Strömstad, så blir det ett jävla flängade. 6 h i bil tur och retur. Satans tråkig väg att köra till på köpet. Men som sagt. Sambo ska vi bli, och magkänslan jag haft från dag ett finns kvar. Detta är på riktigt. Jenny är mitt livs kärlek...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bästa lördagen på länge.. Grym va den..

Ja till helgen smäller det hjärtat..

Då ska vi knö ihop oss på 25 kvm.. :)

Det kommer bli så bra..

Älskar dig!!

Puss

2011-01-24 @ 10:53:09
URL: http://jennymalm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår du är lycklig min son. Det värm in din mammas hjärta skall du veta. Ha det så gott på era 25 m2. Själv bor jag ensam på 82. Inte rättvist alls i världen. Håller tummar på att allt går bra.

Kram min son.

2011-01-24 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0