Tvättnyckeln...

Så. Då kom det äntligen. Som ett brev på posten. Snart 33 år gammal. Jag är dement. Hittade min nyckel till tvättstugan. Allt uppenbarade sig halv sex i morse. Jag kom på vart nyckeln låg. I ett par byxor i byrån. Bra jobbat. Idag har jag varit disträ på jobbet. Men efter två kom jag igång. Då jävlar hände saker. En jävla omflytt... Försäljningen sög. Tror vi tappade 3000 kr.... Lagom kul. Vad är det för fel på Halmstad..? Ikväll blev det handboll, pizza och lite rödvin. Inte fel. Hade dock sett att jag hade sällskap. Trött på att sitta själv i 25 kvm. Vill ha min Jenny här nu. Längtar efter henne. Men nu är det mindre än en vecka kvar... Vi har planerad en tur till Ullared på måndag. Då är vi båda lediga. Köpa lite saker som behövs och titta på andra spännande saker som kommer behövas inom det närmsta. För övrigt är jag lika förvirrad. Mer än vanligt då dvs... Men allt har sin förklaring. Nu ska jag upp och tillbringa lite tid med centrifugen. Kul grej... Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0