WTF...

Varför är man så trött?! 33 år och känner sig som 83. Idag har man haft utveklingsamtal med S. Efter det så blev det hårt jobb på golvet. Älskar mitt jobb. Men så fort jag kom hem så blev kände jag mig som om någon klubbat mig med en krycka i skallen. Iaf så tog jag mig i kragen och tog en runda på Galgberget. 8 km fick räcka. Hoppas det ger mig lite mer energi. Mitt hjärta är på avskedsfest. Vill inte ringa och störa henne på "hennes dag". Vet att hon mår kasst av att flytta på sig. Så känner även jag inför en ev flytt till Borås. Det var trots allt över tre år sedan jag bodde där. Mycket har hänt. Jag är inte samma människa. Och de jag lämnade är inte heller samma personer... Vad fan ska man göra!? Jag trivs i Halmstad. Men i Borås har jag min familj och förhoppningsvis mina vänner. Men jag har min fotboll där. Visst... Jag är inte 23 år längre. Men älskar att lira mitt MIF! Kommer iaf närmre min kära moder. Och hoppas på att jag kan hjälpa henne med det hon behöver... Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min goe son. Tänk inte på mig, tänk på dig själv. Du har ditt liv framför dig och en hel framtid. Tänk på vad du själv vill. Visst är det roligt du kan bo närmare, men det är inte allt i livet. Vill du ska vara glad och lycklig, nöjd med ditt liv och ditt boende. Ni du och Jenny skall bilda kanske familj och ha erat liv. Så känn efter vad du vill med ditt liv, följ sedan ditt hjärta och gör det du själv vill.

Kram.

2011-01-20 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0